صدور کارنامه برای مدیران شهرداری از سوی سامانه ۱۳۷ پلاس ایده مناسبی است/ اقدامات سامانه ۱۳۷ پلاس باید به اطلاع شهروندان برسد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور در مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس ضمن بازدید از رروند فعالیت این سامانه و نحوه ثبت پیام‌های شهروندان با رئیس و معاونان مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس، عبدالمطهر محمدخانی که به همراه جمعی از مدیران و معاونان مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس حضور یافته بود با حضور در بخش‌های مختلف این سامانه در جریان نحوه ثبت پیام‌های شهروندان، ارجاع به ستادهای اجرایی، پیگیری پس از ابلاغ پیام‌ها و میزان تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری قرار گرفت.

در این دیدار رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس به تشریح نحوه فعالیت و وظایف معاونت‌ها و ادارات مختلف مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران پرداخت.

ناصری سرای با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه پاسخگویی مناسب کارشناسان ادارات تماس شهروندی و بازخورد، به آمارهای ثبت‌شده در سال جاری در خصوص موضوعاتی که بیشترین دغدغه و مسئله شهروندان است اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم با استفاده از زیرساخت‌های مناسب، شهروندان را به سمت ثبت پیام در بستر فضای مجازی سوق دهیم که این اقدام به جهت تسریع در ثبت و اقدام اجرایی پیام‌های شهروندان موثر خواهد بود.

وی همچنین از صدور کارنامه عملکردی برای مدیران شهری که به نوعی فعالیتشان مرتبط با پیام‌های شهروندان است خبر داد و گفت: برای هر شهردار منطقه، مدیران و معاونانی که با حوزه خدماتی و اجرایی شهر در ارتباط هستند با استفاده از پارامترهای بسیار دقیق مبتنی بر پیام‌های شهروندان و عملکرد مدیران شهرداری کارنامه‌ای صادر می‌شود که معیار و محک مناسبی در حوزه عملکردی مدیران است.

همچنین عبدالمطهر محمدخانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس و آشنایی نزدیک با فعالیت این سامانه گفت: اقدامات بسیار خوبی در ۱۳۷ پلاس انجام شده است که باید به اطلاع شهروندان برسد و شهروندان بدانند مدیریت جدید شهری چه فعالیت‌های مناسبی را در شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه ایده صدور کارنامه برای مدیران شهرداری بسیار ایده و فکر مناسبی است و می‌تواند مدیران شهرداری را در انجام بهتر وظایف خود یاری دهد، افزود: تغییراتی که در این دوره مدیریت شهری در سامانه ۱۳۷ پلاس انجام شده در هیچ دوره مدیریتی صورت نگرفته بود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن تأکید بر اینکه باید در حوزه تبلیغات به یاری سامانه ۱۳۷ پلاس بیاییم، اظهار کرد: باید عملکرد این سامانه در سطح شهر به صورت ویژه تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود و شهروندان مطلع شوند که چقدر کار در مدیریت شهری و توسط سامانه ۱۳۷ پلاس انجام شده است.

 محمدخانی در خاتمه گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس باید به حدی از بالندگی و بلوغ برسد که در حوزه اقتصاد شهری قابل عرضه به دیگر کشورها باشد البته در این خصوص هم اکنون نیز پیشنهاداتی از برخی کشورهای همسایه داشته‌ایم که خواستار استفاده از تجربه مدیریت شهری در بهره‌گیری از سامانه ۱۳۷ پلاس هستند.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 33200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =