آغاز به‌کار نخستین خانه خلاقیت و نوآوری در منطقه ۲۲ تهران

خانه خلاقیت و نوآوری همزمان با روز جهانی خلاقیت و با حضورحسین هوشیار مشاور گردشگری شهرداری منطقه ۲۲ و همچنین شخصیت‌های علمی و دانشگاهی دانشگاه تهران و علامه طباطبایی و نمایندگانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این مراسم پورحامدی از صدا و سیما، مرتضی نظری پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت و جعفری رئیس مرکز نوآوری کودک خلاق و خانواده در این مراسم مقالات علمی خود را در حوزه فلسفه خلاقیت و نقش آن در توسعه کشور ارائه کردند.

اعضای گروه نوآوران ملل پیشگام در عرصه گسترش پژوهش‌های کاربردی متکی بر مدیریت متخصصین حرفه‌ای نیز در این مراسم حضور فعال داشتند. این گروه با رویکرد توجه به خلاقیت، نوآوری و مهارت ارتقاء فرهنگ نوآوری و گسترش مهارت در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن و صلح ماندگار اقدام به فعالیت می کند.

در این مراسم ناصرعظیمی مدیر گروه نوآوران ملل در سخنانی با گرامیداشت روز جهانی خلاقیت و بیان تاریخچه نامگذاری این روز اظهار کرد: آموزش خلاقیت و ایجاد استراتژی‌های خلاقانه از جمله راهکارهای کلیدی برای پیشرفت و رشد در دنیای کسب و کار است.

وی افزود: توانایی در ایجاد و اجرای ایده‌های نوآورانه، می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا بازارهای جدید را شکل دهند و رقابتی تر شوند. با آموزش خلاقیت، افراد می‌توانند بهترین استراتژی‌ها را برای حل مسائل پیچیده در کسب و کارها ایجاد کرده و با توانایی در تجربه و آزمایش با روش‌های مختلف، به بهترین راه حل‌ها دست یابند.

عظیمی بیان کرد: این روز جهانی به ما یادآوری می‌کند که خلاقیت و نوآوری باید به عنوان پایه‌ای برای توسعه اقتصاد در نظر گرفته شود و آموزش و استفاده از استراتژی‌های خلاقانه می‌تواند راهی موثر برای بهبود عملکرد و افزایش رقابت‌پذیری و افزایش بهره وری وبازدهی. اقتصادی باشد.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 53415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =