بازرسی و شناسایی مخاطرات ایمنی و سلامت نمایشگاه بین‌المللی کتاب۱۴۰۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از بازرسی و شناسایی مخاطرات ایمنی و سلامت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی علیپور گفت: با عنایت به برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه مصلی امام خمینی(ره) منطقه ۷ در راستای اجرای الزامات سیستم مدیریت HSE درحوزه شهروندی مبنی بر ایجاد محیطی ایمن برای بازدیدکنندگان و غرفه داران در مجموعه های نمایشگاهی، اداره  hseمنطقه  اقدام به بازرسی و شناسایی مخاطرات ایمنی و سلامت نمایشگاه بین المللی کتاب کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از انجام  این بازرسی ارتقاء سطح ایمنی در مجموعه محیط نمایشگاهی وافزایش ضریب ایمنی بازدید کنندگان، غرفه داران و کارکنان در مجموعه نمایشگاهی بوده است، افزود: ایجاد محیطی ایمن برای بازدیدکنندگان و غرفه داران در مجموعه های نمایشگاهی از ضروریات برگزاری نمایشگاه های بین المللی به شمار می رود.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در این رابطه و حسب وظیفه ذاتی، اداره HSE ضمن شرکت در جلسات کمیته ایمنی و سلامت نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه در مجموعه مصلی حضرت امام خمینی(ره)  بازرسی بعمل آورد و در این بازرسی موارد عدم انطباق و نا ایمنی های موجود احصا و گزارش عدم انطباق های احصا شده منضم به تصاویر بازرسی به همراه اهم مخاطرات و توصیه هایی جهت ارتقا سطح ایمنی جهت رفع و اقدام اصلاحی انعکاس یافت.

وی در پایان اظهار داشت: بازرسی و ارزیابی ایمنی فوق ، با توجه به لزوم پیشگیری از حوادث و صیانت منابع ( انسانی و سرمایه ای )  طبق الزامات و آیین نامه های HSE انجام شد.

انتهای پیام/

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 54121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =