بهسازی و نوسازی معابر سه محله کم‌برخوردار در منطقه ۸ تهران

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از هفت هزار متر مربع تراش و هزار تن آسفالت ریزی در سه محله پرتردد و کم‌برخوردار منطقه ۸، در ایام تعطیلات نوروز در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام این خبر، گفت: این اقدام از نیمه تعطیلات نوروزی امسال در معابر عبوری محلات تسلیحات، لشکر و وحیدیه که از محلات کم‌برخوردار منطقه۸ تهران است؛ آغاز شده است.

وی با اعلام خبر آغاز فاز اول این بهسازی و نوسازی گسترده، افزود: این عملیات عمرانی حد فاصل خیابان گلشن‌ دوست تا خیابان لشکر در دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال مورد اجرا قرار گرفت.

تنهایی شهردار این منطقه با اشاره به استقرار گروه‌های عمرانی در این محور، به طول این خیابان اشاره کرد و افزود: طول این محور حدود یک کیلومتر است که طبق پیش‌بینی‌ها با حدود هزار تن آسفالت این خیابان بهسازی و نوسازی می‌شود.

شهردار منطقه هشت ادامه داد: این سه محله روزانه با حجم عبوری تعداد زیادی از خودروها، از این مسیر مواجه است و با توجه به گذشت حدود ۹ سال از آسفالت‌ریزی، این معبر نیازمند بهسازی و نوسازی بود که موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال شهروندان خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ پیش از این و در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از انجام عملیات آسفالت ریزی در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ خبر داده بود که با تلاش تیم مدیریت شهری، این وعده محقق شد.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 34191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =