تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع شد/حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسم شب‌های قدر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ  در ۱۹ مرکز جهت برگزاری مراسم و افزایش  ایمنی  عبور  و مرور  حضوری  فعال دارند.

به گزارش شهر، سرهنگ محمد رازقی در  خصوص  حضور  تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ در  معابر  پیرامونی  برگزاری مراسم شب های  قدر اظهار کرد : برگزاری  مراسمات شب  های  قدر  را پیش  رو داریم که به همین مناسبت تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ ، طرح های  ترافیکی  خود را جهت تسهیل عبور  و مرور  و بحث  مدیریت ترافیکی به مرحله اجرا در می آورد.

وی  ادامه داد : مهم ترین تصمیمی که گرفته شده و ابلاغ نیز شده است و می  بایست رانندگان خودروهای  سنگین رعایت کنند این است که در سه شب  قدر  تردد کامیون های  سنگین ممنوع می باشد و اگر  ترددی  صورت پذیرد قطعا از آن جلوگیری  بعمل خواهد آمد و به مبدا بازگشت داده خواهند شد.

سرهنگ رازقی گفت : حدود ۱۹ مرکز  جهت برگزاری مراسم به صورت گسترده در  شهر  تهران مانند مسجد ارگ ، دانشگاه امام صادق  (ع) ، امارزاده صالح (ع) وجود دارد و به همین منظور  توصیه ای که به شهروندانی  که قصد مراجعه برای  شرکت در  مراسمات را دارند این است که در  وهله اول  مردم به موقع مراجعه نمایند چون تجربه نشان داده است که شهروندانی  که دیرتر  می رسند معمولا خودروی  خود را در  محل  نامناسبی  پارک می  کنند.

وی  افزود : شهروندان همکاری  لازم را با تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ مستقر  در  محدوده پیرامونی  مراسمات داشته باشند.

معاون عملیات پلیس راهور  تهران بزرگ گفت : تیم های  پلیس راهور تهران بزرگ به منظور  نظم بخشی  ترافیک در  تمامی  معابر  حضور  دارند و نسبت به چینش  مرتب  و منظم خودروها و چینش  های  مورب و یا عمود اقدام خواهند کرد.

وی  ادامه داد : در  محل  هایی که بار خروجی  مشکل  ایجاد می  کند همکاران بنده به هیچ عنوان اجازه توقف  وسایل نقلیه را نمی  دهند و مردم می بایست با عوامل راهور مستقر  در  این محل ها همکاری  لازم را داشته باشند.

سرهنگ رازقی  به مراجعین توصیه داشت : با توجه به اینکه شهروندانی که در  این مراسمات حضور  دارند از  لباس مشکی  استفاده می  کنند باعث  کاهش  دید رانندگان می شود و این موضوع باعث  برخورد با این عابرین در  سطح معابر  می  گردد که لازم است عابرین از  محل های مجاز و مناسب  و دارای  روشنایی  عبور  نمایند.

وی  همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به تاریکی  هوا و امکان برخورد با عابرین پیاده تمام توجه خود را به جلو معطوف  داشته تا ایمنی  و نظم و انضباط  مراسم به خوبی  اجرا و حادثه ای  روی  ندهد.

انتهای پیام

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 34601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =