محمد نیک‌دل به سرپرستی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری و مجید قادری‌آذر به سمت مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل منصوب شدند

عصر روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، طی مراسمی از سوی مدیرعامل سازمان زیباسازی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران معرفی شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ در مراسمی با حضور مهدی مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی و معاونان و مدیران سازمان، آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری این سازمان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان زیباسازی طی حکمی محمد نیک‌دل را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی منصوب و از زحمات مجید قادری آذر معاون سابق فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تقدیر و با حکمی ایشان را به سمت مشاوری و دستیار ویژه مدیر عامل منصوب کردند.

از سوابق محمد نیک‌دل سرپرست جدید معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی می‌توان به: مدیریت فرهنگی مترو تهران، مدیریت فرهنگی سازمان فرهنگی، مدیر پژوهش  بنیاد رودکی، نویسندگی کتاب "مترو، مخاطب، حرکت" و نویسندگی فیلم‌نامه‌های متعدد اشاره کرد.

همچنین در این مراسم مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی؛ هوشیار باقری یکتا را به سرپرستی مدیریت پیگیری‌های ویژه و مجید رفیعی را به مشاوری مدیرعامل سازمان زیباسازی منصوب کرد.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 54013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =