پویش ماه مهربانی در محلات ۱۳گانه و مدارس منطقه۸

سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ تهران از اجرای طرح پویش ماه مهربانی با دعوت از دختران روزه اولی و دختران نوجوان در محلات و مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۸؛ میلاد علی نیا سرپرست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این مطلب گفت: مخاطب بخش اول این طرح دختران روزه اولی هستند که می‌توانند در چهار بخش: مسابقه و سرگرمی با عنوان تقویم ماهِ مهربان (در این تقویم برای هریک از روزهای ماه مبارک فعالیت خود را مشخص می کند)، دید و بازدید رمضانی، سفره افطار با میزبانی من و مادرم ( همدلی و کمک در سفره افطار و نیایشگاه کوچک من (محل عبادت خود را تزئین و عکس بگیرند) برای آن‌ها طراحی شده است.

علی نیا افزود: همچنین در بخش دوم پویش ماه مهربانی، طی فراخوانی از دختران نوجوان ۱۰ الی ۱۵ ساله به ‌عنوان جامعه هدف دعوت شده تا در سه بخش «روایت ماه مهربانی : کمک به خانواده و خاطرات روزه داری و افطار عیدانه »، «ماه مهربانی در محله ما: تشویق دختران به مهربانی » و «مسجد محله من : شرکت در مساجد و امامزاده و امکان مذهب» شرکت کنند.

سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد: اجرای طرح پویش ماه مهربانی ، دعوت از دختران روزه اولی محلات و مدارس در جهت مشارکت در این پویش با ارسال دل نوشته، عکس، فیلم در قالب من روزه اولی هستم و ماه مهربانی، از طریق پیام رسان بله انجام و پس از داوری به بهترین‌ها و بیشترین مشارکت کننده جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت farhangi.tehran.ir مراجعه و آثار خود را به پیام رسان بله به شماره ۰۹۰۱۱۰۷۶۹۸۹ ارسال کنند.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 34683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =