خدمت‌رسانی  نیروهای منطقه۸ به راهپیمایان روز قدس

با فضاسازی شهری و استقرار عوامل اجرایی خدمات شهری این منطقه به استقبال روز قدس رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، محمدرضا ندرلو گفت : همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان مراسم راه پیمایی روز جهانی قدس با حضور ملت غیور و همیشه در صحنه تهران در مکان های اعلام شده برگزار می‌شود و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۸ عملیات شستشو، پاکسازی و آماده سازی مسیر راهپیمایی را قبل و بعد از مراسم در دستور کار قرار داده است.

به گفته ندرلو از برنامه های روز جهانی قدس حضور نیروهای خدمات شهری و بازیافت از ساعات اولیه صبح به همراه خودرو و تجهیزات از جمله استقرار ۶۰ نفر نیروی کارگری، استقرار ۲ دستگاه جارو مکانیزه بزرگراهی، یک دستگاه خودرو مکانیزه جمع آوری پسماند، مطابق پهنه اعلامی در محدوده پارک دانشجو قبل از شروع مراسم در مسیر راهپیمایی  است.

ندرلو در پایان اظهار امیدواری کرد که با همدلی و بسیج ظرفیت‌های شهرداری تهران و بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته در این خصوص و همچنین توانمندی بخش‌های مختلف، روز قدس را باشکوه و عظمت بیشتر شاهد باشیم.

وی به فضاسازی های انجام یافته در محدوده منطقه اشاره کرد و گفت: نصب بنرهای روز قدس در جهت فضاسازی محیطی در محدوده منطقه هشت در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 34751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =