ریاست شورای راهبردی کمیته گردشگری شهرداران کلانشهرها برای شرکت نوسازی عباس‌آباد

سیدمحمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، رئیس شورای راهبردی کمیته گردشگری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ احسان متولیان، دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران طی حکمی، سید محمد حسین حجازی را به عنوان رئیس شورای راهبردی کمیته گردشگری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«با استناد به مصوبه اولین نشست شورای راهبردی کمیته گردشگری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و نظر به مراتب تعهد و تخصص و سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس  شورای راهبردی کمیته گردشگری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا زمینه تحقق شعار «الگوی کلانشهر جهان اسلام» را با تشکیل جلسات منظم با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند اعضاء این شورا و ظرفیت‌های علمی و نیز ایجاد تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های ذیربط فراهم سازید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و آبادانی کشور و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز خواستارم.»

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با مدیریت سید محمدحسین حجازی عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) نیز دارد.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 34797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =