حضور شهردار و امت انقلابی منطقه۱۷ در راهپیمایی روز جهانی قدس

شهردار منطقه ۱۷ به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه و علما، دوشادوش مردم انقلابی دارالشهدا در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علمای منطقه، جمعی از مدیران شهری و خیل  عظیمی از شهروندان شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه منطقه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. در این راهپیمایی از گروه ها و اقشار مختلف شرکت کرده بودند و راهپیمایان با در دست داشتن پوسترهای حماسی، در حمایت از فلسطین اشغالی و مظلومان جهان و استکبار ستیزی شعار سر دادند. این راهپیمایی از میدان ابوذر منطقه آغاز شد و پس از طی مسیری در منطقه، راهپیمایان خود را به میدان انقلاب رساندند و با جمعیت همراه شدند.

همزمان با این روز، پردیس فرهنگی هنری منطقه نیز در ضلع جنوبی میدان انقلاب برپا شده بود و با اجرای سرود و برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله شعارهای استکبارستیزی میزبان شرکت کنندگان مراسم بود.

بر اساس این گزارش؛ اداره مدیریت پسماند منطقه با استقرار ناوگان خودرویی، عوامل اجرایی و کارگری و مخازن پسماند خشک در مسیر مشخص راهپیمایی در میدان انقلاب خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 34827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =