مسابقات نهایی و اختتامیه بازی‌های مینی‌فوتبال جام رمضان ۱۴۰۲ در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ گفت: مسابقات مینی‌فوتبال رده سنی متولدین ۸۶ تا ۸۸ با شرکت ۶۴ تیم از سطح منطقه ۱۲ در زمین چمن‌مصنوعی ۱۷ شهریور به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان روزه‌دار از برگزاری اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال رده جوانان منطقه ۱۲ با افتتاح چمن مصنوعی جدید زمین ورزشی ۱۷ شهریور برگزار شد.

یزدی همچنین افزود: طی این برنامه همه شرکت‌کنندگان در این رده سنی پس از شرکت در مراسم افطاری آخرین روز ماه مبارک رمضان، مسابقه فینال جام رمضان ۱۴۰۲ قلب تهران را برگزار کردند.

دراین‌باره سید امیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، پس از افتتاح این زمین ورزشی اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، همه زمین‌های چمن مصنوعی سطح منطقه نوسازی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی تأکید کرد: ما در این منطقه تلاش ‌کرده‌ایم ضمن برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در ماه مبارک رمضان، سفره‌های افطاری را در زمین‌های ورزشی بگسترانیم تا این نوگلان شهر، عملاً تجربه کنند که روزه و عمل به مبانی دینی منافاتی با ورزش ندارد.

در بازی نهایی، دو تیم برنا و انجمن حمایت از کودکان‌ کار که به فینال مسابقات راه یافته بودند، به مصاف هم رفتند و تیم برنا در بازی پایانی توانست با نتیجه ۴ بر ۳ تیم انجمن کار کودکان را شکست دهد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات جام رمضان را به دست آورد.

در پایان طی مراسم اختتامیه از تیم‌های برتر این رقابت‌ها به رسم یادبود با اهدای کاپ، مدال و البسه ورزشی تقدیر شد.

گفتنی است؛ زمین چمن‌مصنوعی ۱۷ شهریور در خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان آبشار واقع شده که چمن مصنوعی آن به‌تازگی تعویض شده و هم‌زمان با اختتامیه این مسابقات، مراسم افتتاحیه این زمین چمن نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 35160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =