زنگ تحرک در بوستان تمدن منطقه ۸ نواخته می شود

زنگ تحرک شهرداری منطقه۸ با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نواخته می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸ فعالیت بدنی ایستگاه های ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲، با حضور شهروندان و پیشکسوتان ورزشی، روز چهارشنبه آغاز به کار می‌کند.

میلاد علی نیا سرپرست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، از برگزاری زنگ تحرک ورزش شهروندی و مراسم اجرای ورزش صبحگاهی در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در باغ موزه مینیاتور ساعت ۷:۳۰ خبر داد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را توسعه ورزش شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۸ ایستگاه تندرستی ویژه بانوان و حدود ۱۱ ایستگاه تندرستی ویژه آقایان در بوستان‌ها و مدارس و مساجد سطح منطقه خدمات ورزشی را به شهروندان توسط اساتید مجرب و آموزش دیده، ارائه می‌دهند.

او با اعلام برنامه‌های این ایستگاه‌ها ادامه داد: تعدادی از ایستگاه‌ها همه روزه و برخی دیگر روز های زوج از ساعت ۷ الی ۸ صبح فعال هستند که شهروندان می‌توانند با حضور در این ایستگاه‌ها از خدمات ورزش همگانی و شهروندی بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش؛ از جمله برنامه زنگ تحرک شهروندی منطقه۸، می‌توان به نواختن زنگ تحرک ورزش شهروندی، اجرای فعالیت ورزشی ایستگاه‌های ورزشی، آموزش (اطلاع رسانی و آگاهی بخشی) در حوزه ورزش، تقدیر و تشکر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و در پایان با مراسم قرعه‌کشی و اهدای هدایایی به رسم یادگاری به شهروندان این برنامه خاتمه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 35409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =