آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه۸

شهرداری منطقه۸ مراسم تکریم کارگران شهرداری این منطقه و تقدیر از ۲۵ گارگران نمونه را در روز کار و کارگر برگزار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸ به مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه۸ با حضور شهردار منطقه و مدیران ارشد شهری و کارگران معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در سالن امام هادی(ع) برگزار شد.

فاطمه تنهایی در این مراسم که با حضور ۳۰۰ کارگر خدمات شهری، فضای سبز، پسماند و زیباسازی برگزار شد؛ ضمن خداقوت به نیروهای پرتلاش این معاونت گفت: بدون شک شما، شریف مردانی هستید که در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده دار هستید و همین امر اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات شما را پراهمیت تر می‌کند و فعالیت شما همکاران با همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

تنهایی در مراسم تکریم و تجلیل از نیروهای حوزه خدمات شهری، از ۲۵ کارگر نمونه نواحی ۳‌گانه قدردانی کرد و ادامه داد: ما هم به عنوان خدمتگزاران شما همه تلاشمان را برای دلگرمی و آرامش خاطر شما عزیزان انجام می‌دهیم. از خداوند متعال برای شما همکاران خوبم در شهرداری منطقه۸ طلب سلامتی دارم.  ان‌شاءالله خداوند به ما  توفیق دهد تا بتوانیم وظیفه‌ و مسئولیت مان را در قبال شما زحمت‌کشانی که در کمال صداقت و امانت، خدمت‌رسان شهرو شهروند  هستید؛ انجام دهیم.

همچنین در این مراسم نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری این منطقه مهمان برنامه‌های شاد فرهنگی بودند.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 35507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =