زنگ تحرک در مدرسه کودکان کار صبح رویش نواخته شد

شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه بیش از ۴۰ ایستگاه تندرستی در اماکن عمومی منطقه فعال‌اند، از مراسم آغازبه‌کار این ایستگاه‌ها در سال جدید در مدرسه کودکان کار صبح رویش خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر اهمیت ورزش شهروندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: منطقه ۱۲ با بیش از ۴۰ ایستگاه تندرستی فعال در بوستان‌ها، مدارس و مساجد سطح منطقه، خدمات ورزشی را زیر نظر مربیان مجرب به شهروندان متقاضی ارائه می‌کند و از گسترش ایستگاه‌های تندرستی و آغازبه‌کار ایستگاه‌های جدید استقبال می‌نماید.

روز گذشته، دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، مراسم آغازبه‌کار ایستگاه‌های ورزش شهروندی منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۲ با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ در کنار ۳۰۰ نفر از کودکان مدرسه صبح رویش واقع در بوستان هرندی برگزار شد.

ساداتی در این مراسم پس از انجام ورزش صبحگاهی در کنار این کودکان، طی سخنانی، ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر را از اولویت‌های سیاست‌گذاری‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: فراهم‌کردن امکانات ورزشی به‌ویژه برای محلات کم‌برخوردار به‌طور ویژه در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد و این منطقه با افزایش سرانه ورزشی در این محلات از طریق تبدیل فضاهای بی‌دفاع شهری به زمین ورزشی تلاش کرده در این زمینه گام‌های مؤثری بردارد.

همچنین در حاشیه این مراسم، خیابان ورزشی با وسایل و امکانات ورزشی تدارک دیده شده بود که کودکان شرکت‌کننده در این برنامه پس از انجام حرکات ورزشی در ایستگاه تندرستی در آن حضور یافتند و برای ساعاتی از این امکانات ورزشی آن استفاده کردند.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 35575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =