اجرای موفق طرح نوماند در منطقه ۷

معاون خدمات شهری منطقه هفت از موفقیت چشمگیر این منطقه در اجرای طرح نوماند خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از مصطفی علیپور درباره موفقیت منطقه هفت درباره نوماند گفت: منطقه هفت موفقیت خوبی در زمینه جمع آوری پسماند خشک از طریق اپلیکیشن شهرزاد داشته است.

او افزود: منطقه هفت با وجود این که جمع آوری پسماند به این شکل را کمی دیرتر از برخی مناطق دیگر شروع کرد اما آمار صعودی جمع آوری پسماند به این شیوه در منطقه نشان می دهد که همکاران من در اداره پسماند موفقیت های بزرگی دارند.

علیپور ادامه داد: آمارهای ما نشان می دهد که تنها در عرض ده روز اول اردیبهشت امسال ۱۷ تن پسماند خشک با استفاده از درخواست همشهریان به شیوه ای که در اپلیکیشن شهرزاد وجود دارد، جمع آوری کرده اند و این رقم خیلی خوبی است.

معاون خدمات شهری منطقه هفت گفت: در منطقه هفت هم اکنون ۸۰ درخواست جمع آوری پسماند در منطقه از طریق اپ شهرزاد ثبت می شود و این رقم با توجه به جمعیت و امکانات اداره پسماند ما رقم خیلی خوبی است.  منطقه هفت ۱۱ آموزشگر برای آموزش شهروندان دارد که خانه به خانه و پلاک به پلاک برای توجیه شهروندان تلاش می کنند و نتیجه این تلاش ها رقم خوب جمع آوری ۱۷ در عرض ۱۰ روز است که منجر به تقدیر و تشکر سازمان مدیریت پسماند از منطقه هفت شده است.

 لازم به ذکر است که اپلیکیشن شهرزاد یک سامانه مدرن است که با آن می توان بسیاری از خدمات حوزه شهری از جمله استفاده از حمل و نقل عمومی کشور را انجام داد. و در صورتی که شهروندی پسماند خشک خود را در این سامانه ارائه دهد مبلغ دریافتی اش بابت ارائه پسماند به کیف پولش اضافه خواهد شد و در این صورت می تواند از آن پول برای استفاده از خدمات شهری استفاده کند.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 53764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =