اختتامیه هفته سلامت با میزبانی منطقه ۵ برگزار شد

به مناسبت آخرین روز هفته سلامت، پیاده روی بزرگ مردمی با رویکرد "حال خوب زندگی" و شعار امسال، "سلامت برای همه با پزشک خانواده" در بوستان جوانمردان ایران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، بامداد امروز به مناسبت آخرین روز هفته سلامت، پیاده روی بزرگ مردمی با رویکرد "حال خوب زندگی" و شعار امسال، "سلامت برای همه با پزشک خانواده" در بوستان جوانمردان ایران برگزار شد. 

بر اساس این گزارش؛ در این اقدام ورزشی، معاون وزیر بهداشت، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران،مدیرکل سلامت شهرداری، رئیس آموزش و پروش شهر تهران و شهردار منطقه۵، در میان حدود ۵۰۰۰ نفر از شهروندان از سراسر پایتخت، حضور یافته و از نقطه جنوبی بوستان جوانمردان، به سمت سازه چادری واقع در شمال بوستان را گام به گام شهروندان به پیاده روی پرداختند. 

بر اساس این گزارش؛ این رویداد که با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه و عکاسان برگزار و به صورت زنده از شبکه ۳ در برنامه صبح و نشاط نیز پخش شد. 

همچنین این دومین سالی است  که این رویداد سلامت محور  در بوستان جوانمردان  منطقه ۵ ،برگزار می شود.

این بوستان، از سال ۱۳۹۱ تا به اکنون با وسعت ۱۵۰ هکتار و فضاهای سرسبزی که دارد محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تفریح و گردش جوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. این پارک بیش از ۴۰ تندیس از جوانمردان ایرانی و بیش از ۳۰ تندیس از مشاهیر کشور را در دل خود جای داده است.

سازه چادری واقع در این بوستان، با نمایی زیبا و دلپذیر، آمفی تئاتری مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی-هنری است. 

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 35688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =