پرسنل منطقه امید و زندگی در دهکده ارتباطی ۵، به هنرنمایی می‌پردازند

محمد باقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه، از برگزاری مراسم ویژه این اداره در روز ۳۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمد باقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه، از برگزاری مراسم ویژه این اداره در روز ۳۱ اردیبهشت به مناسبت  گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی خبر داد و گفت: مراسم امسال متفاوت تر و باشکوه تر از سال‌های گذشته با حضور فراگیر پرسنل منطقه و همکاری معاونت‌های مالی، ترافیک، منابع انسانی، اجتماعی و کارگروه بانوان در محوطه ساختمان شهرداری، با ارائه برنامه‌هایی متنوع برگزار خواهد شد.

️فرهند ادامه داد: برپایی غرفه‌های تخصصی روابط عمومی و ارایه گزارش عملکرد ۱۹ ماه روابط عمومی، برپایی استیج با برنامه‌های شاد و مفرح، برگزاری مسابقه هنرهای ارتباطی ویژه پرسنل، برگزاری تور ویژه گردشگری ویژه فرزندان با اتوبوس‌های روباز دوطبقه و بازدید از پارک ترافیک برای فرزندان همکاران، برپایی غرفه سرگرمی و خلاقیت ویژه کودکان، تریبون آزاد و اجرای گروه‌های هنری اعم از موسیقی اقوام و پذیرایی ایرانی، از جمله مواردی است که در آن روز برای کلیه پرسنل تدارک ددیده شده است.

️وی همچنین ضمن فراخوان همه پرسنل منطقه و اعضای دهکده ارتباطی ۵ برای حضور در برنامه و بازدید از غرفه‌ها گفت: از  پرسنل  هنرمند و متخصص در حوزه‌های ارتباطاتی  دعوت می کنیم تا با مشارکت در مسابقه استعدادیابی در آن روز ما را مثل همیشه همراهی کنید.

مدیر روابط عمومی منطقه ۵ خاطر نشان کرد: هفته ارتباطات و روابط عمومی هر سال از بیست و هفتم اردیبهشت ماه شروع و تا دوم خرداد ادامه دارد.

امسال با شعار " جز از راستی هیچ دم بر نیار "، با رعایت رویکرد صداقت و راستی در  ارائه اخبار، مستندات، انتشارات، تبلیغات و ... در خدمت رسانی به مدیریت شهری منطقه امید و زندگی، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 35906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =