برگزاری دومین جلسه «کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت» با موضوع اجاره‌داری مسکن

در دومین جلسه، اعضای کارگروه متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان و صاحب‌نظران، به امکان‌سنجی ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره‌داری مسکن بر اساس ظرفیت‌های ایجاد شده خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار شهر، دومین جلسه کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت با موضوع اجاره‌داری حرفه‌ای مسکن، روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷، در محل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار خواهد شد.

در این جلسه اعضای کارگروه متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان و صاحب‌نظران حوزه مسکن، شهرسازی و اقتصاد مسکن، به امکان‌سنجی ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره‌داری مسکن بر اساس ظرفیت‌های ایجاد شده خواهند پرداخت.

گفتنی است، شهردار تهران علیرضا زاکانی در روز ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با تأکید بر ۶ محور اجرایی و طی بخشنامه‌ای از همه مدیران ستادی و شهرداران مناطق ۲۲گانه، شناسایی گلوگاه‌های حوزه ساخت مسکن را درخواست و دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن را صادر کرد.

بر این اساس، دبیرخانه قرارگاه جهادی مسکن در سازمان نوسازی شهر تهران تشکیل شد. همچنین، «کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت» در تعامل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با سازمان نوسازی شهر تهران هویت گرفته تا تصمیم‌سازی لازم برای پیشبرد امور در حوزه مسکن تهران را عهده‌دار باشد.

نخستین جلسه کارگروه مذکور ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با موضوع بررسی «فروش متری مسکن در بورس کالا» و با مشارکت صاحب‌نظران حوزه مسکن و بازار سرمایه در محل کوشک باغ هنر برگزار شده بود.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 36169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =