۲۰۰ قرارداد سازمان عمرانی مناطق تعیین تکلیف می‌شود

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تعیین تکلیف ۲۰۰ قرارداد مربوط به پایان سال ۱۴۰۱، در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمرانی مناطق برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ با تأکید بر تعیین تکلیف نهایی مالیات تا تیرماه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: این حسابرسی باید سال قبل ابلاغ می شد که تعیین تکلیف مالیاتی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: از هشت شرکت ادغامی یک شرکت تعیین تکلیف شده و در جلسات سازمان، موضوعات سایر شرکت ها نیز بررسی می شود.

هادی حق بین با بیان اینکه برای ارتقاء سلامت اداری نیز اقدامات پیاده سازی و اجرایی شده و ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: تعداد کل قراردادهای سازمان هفت هزار و ۲۵۱ فقره بوده که از این تعداد هزار و ۹۳۳ قرارداد تا مهرماه سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شده و پیش بینی می کنیم ۲۰۰ قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۱ را نیز بتوانیم تعیین تکلیف کنیم که مرتبط با قراردادها با پیمانکاران است.

وی همچنین تصریح کرد: جلسات مستمری با مناطق برگزار می شود و قراردادها به مرور در حال کاهش است که از این بابت وضعیت رو به بهبودی داریم، البته مشکلات کماکان مالی است و امیدواریم همکاری های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 37601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =