ارتقای مسیر شغلی بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری‌تهران/ به‌زودی؛ رونمایی از سامانه تسویه حساب بازنشستگی کارکنان

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌ تهران در نخستین جلسه هم‌اندیشی و نشست تخصصی فصلی حوزه سرمایه انسانی واحدهای ستادی و مناطق ۲۲گانه در سال جاری از ارتقای مسیر شغلی بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌ تهران؛ اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی در این نشست از میزبانی شهرداری منطقه ۵ و حضور مؤثر معاونان و رؤسای حوزه سرمایه انسانی واحدهای ستادی و مناطق ۲۲گانه قدردانی کرد و افزود: این نشست تخصصی نخستین‌بار است که با حضور معاونین برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، رؤسای سرمایه انسانی، امور اداری و کارگزینی واحدهای ستادی و مناطق برگزار می شود و ایجاد تعامل و وحدت رویه، تقویت ارتباط میان ستاد و صف، ارتقای جایگاه معاونین، تشریک‌مساعی، هم‌گرایی و هم‌افزایی در موضوعات و محورهای مرتبط با این اداره‌کل بخشی از اهداف این نشست است.

مردانی در ادامه ضمن تشریح گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته گفت: معاونان و رؤسای حوزه سرمایه انسانی بازوان اجرایی اداره‌کل هستند و بدون کمک این عزیزان نمی‌توانیم منشأ خیری برای کارکنان شهرداری‌تهران باشیم.

وی بی‌عدالتی و تبعیض را عامل بی‌انگیزگی و حال بد کارکنان دانست و از حاضرین خواست عدالت‌محوری و اخلاق‌مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه دیدگاه و رویکرد حمایتی معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران را از عوامل اصلی تحقق اهداف مدیریت شهری در حوزه سرمایه انسانی و موفقیت اداره‌کل برشمرد و از زحمات و تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر کرد.

وی یکی از برنامه‌های اساسی و مهم اداره‌کل را برگزاری نشست‌های تخصصی فصلی عنوان کرد و ادامه داد: تشکیل ۶ کمیته تخصصی با محوریت معاونت‌های اداره‌کل سرمایه انسانی و کمیسیون تلفیقی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی؛ رؤسای این کمیته معاونین تخصصی اداره‌کل و دبیر و اعضای آن از معاونین برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی مناطق می‌باشد و کمیسیون تلفیقی متشکل از رؤسا و دبیران کمیته‌ها خواهد بود و جلسات این کمیسیون در پایان هر ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در بخشی از سخنان خود به برگزاری جلسات با دستگاه‌های نظارتی، رفع برخی از موانع در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر حجمی، حذف مصوبه شورای انتصاباتی مدیران و... اشاره کرد.

مردانی با بیان اینکه در سال جاری ۵ واحد سازمانی به سامانه جامع منابع انسانی متصل شده‌اند، اظهار داشت: هوشمندسازی فرآیندهای کاری اداره‌کل از دیگر اقداماتی است که به جدیت آن را پیگیری می‌کنیم و به‌زودی سامانه تسویه حساب بازنشستگی کارکنان رونمایی خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به اصلاح شیوه‌نامه مسیر ارتقای شغلی کارکنان در راستای سهولت در کسب امتیاز تصریح کرد: با این اقدام تعداد زیادی از همکاران در دوره مدیریت شهری کنونی از امتیازات سطوح مختلف بهره‌مند شدند و به‌زودی شاهد ارتقای مسیر شغلی بیش از ۵هزار نفر از کارکنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 37668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =