طنین دعای پرفیض عرفه در ۲۰ نقطه از اماکن عمومی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری مراسم پر فیض قرائت دعای عرفه همراه با برنامه های فرهنگی در مجاورت مقبره شهدای گمنام و ۲۰ نقطه از اماکن عمومی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با بیان اینکه ترویج آیین مذهبی در بین شهروندان از اهداف برگزاری این برنامه است افزود: مراسم دعای عرفه در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه با حضور خانواده های شهدا و سایر شهروندان برسر مزار شهدای گمنام در بوستان های شقایق، ولایت و امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مساجد سید الشهدا در شهرک‌های بستان و فرهنگیان در ناحیه یک، امام حسین(ع)، امام زمان (عج) در خیابان بخشنده، ۱۴ معصوم (ع) در خیابان شهید زلفی، امام رضا(ع) در خیابان احد و قمر بنی هاشم (ع) در خیابان مطهری ناحیه ۲، حضرت ابوالفضل (ع) خیابان‌های نور و برادران شهید شکری در ناحیه۳ و امام زادگان علی اکبر (ع) و سه برادران در نواحی ۴ و ۵ میزبان برگزاری مراسم دعای عرفه هستند.

فرهادی درخصوص برپایی استیج فرهنگی در قربانگاه منطقه افزود: در این استیج که در محله شکوفه ناحیه دو بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو برپا می شود برنامه های فرهنگی و هنری با اجرای گروه سرود و غرفه عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده است.  

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 38530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =