جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و پیگیری شکایات و مطالبات مردمی صورت گرفت

بالغ بر سه هزار و پانصد متر مربع از مستحدثات و سازه های غیرمجاز درمنطقه ۵، در سه ماهه اول سال دارای رای کمیسیون ماده صد تخریب و رفع خلاف شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مسعود ناظریان رئیس اداره اجرای احکام منطقه ۵ در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ مورد آرای ماده صد در منطقه مبنی بر تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز که از سنوات قبل معطل مانده بود، با همکاری نواحی با حکم قضایی تخریب و قلع و قمع شدند.

وی افزود: در این اقدام که بدنبال جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و پیگیری شکایات و مطالبات مردمی صورت گرفته است، بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع از اراضی منطقه که طی سنوات گذشته تحت ساخت و ساز غیرمجاز قرار گرفته بودند، در سه ماه اول سال جاری، رفع خلاف شدند.

ناظریان با بیان اینکه اکثر این اجرای رای‌ها در منطقه برای  املاک تجاری و غیرمسکونی بوده است، ادامه داد: منطقه ۵ بدلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی حاشیه ای و وجود حریم شهری و همچنین باغات متعدد در حاشیه منطقه، از سنوات گذشته تا کنون مستعد چنین ساخت و سازهایی بوده و هست، ازینرو مدیریت شهری اخیر با رویکرد بازدارندگی، و اجرای دقیق قانون، در پیگیری و اجرای بی‌تعارف آرای کمیسیون ماده صد تاکید دارد، بگونه‌ای که در دوره اخیر، بیشینه اجرای آرای ماده صد در طول مدت را نسبت به سنوات گذشته شاهد هستیم.

این گزارش حاکیست؛ تمامی اجرای رای‌ها با همراهی یگان حفاظت شهرداری، عوامل شهری نواحی و بر اساس حکم قانون به اجرا دارمده است و این اقدام همچنان بدون تعارف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 38693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =