بهره‌برداری از فاز دوم مرکز پرندگان زینتی خلیج‌فارس تا زمستان + جزییات

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس(غرب) حداکثر ظرف ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در مورد فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس(غرب) گفت: در لاین کندرو اتوبان آزادگان مسیر شرق به غرب و محله خلیج، مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب یا خلیج فارس است که از سال ۱۳۸۹ فاز نخست آن شروع به فعالیت کرده به طوری که بالغ بر ۳۰۰ غرفه خرید و فروش پرندگان زینتی در این محل فعالیت می کنند. 

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ و در دوره مدیریت شهری سابق تهران بالغ بر ۱۰۰ واحد پرنده  فروش سطح شهر به مرکز خرید و فروش پرندگان در شرق تهران و در حدود بیست کیلومتری جاده امام رضا(ع)، ورودی مجتمع صنفی و خدماتی خاوران منتقل شد.

بازار پرنده فروشان شرق، رونق چندانی نداشت

سعید بیگی ادامه داد: بازار پرنده فروشان شرق به دلیل دوری راه و عدم سنخیت جنس کار با بافت مجتمع صنفی خاوران با استقبال شهروندان رو به رو نشد و رونق چندانی نداشت. به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری تهران، خاصه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بر آن شد تا تعدادی غرفه را در مرکز خرید و فروش پرندگان خلیج فارس ساخته و افرادی را که واجد شرایط هستند، در مرکز پرندگان غرب مستقر کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، اظهار کرد: ساخت این ۱۰۰ غرفه در ضلع شمالی مرکز خرید و فروش پرندگان امکان خرید بهتر و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان را فراهم می‌کند.

سعید بیگی با اشاره به استفاده از تجربه های ادوار گذشته در طراحی فاز دوم، افزود: در طراحی و اجرای این مرکز سعی شده است از تجربیات شرکت و اتحادیه طیور و ماکیان در بحث سرمایش، گرمایش، استحکامات، ابعاد و سایر موضوعات استفاده شود. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری منطقه ۱۸ با این شرکت افزود: کلنگ زنی فاز دوم فردا- چهارشنبه ۱۴تیزمله ۱۴۰۲- انجام خواهد شد و ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می رسد. به محض ساخته شدن نیز براساس ارزیابی، نسبت به انتقال پرنده فروشان شرق به مجموعه جدید اقدام خواهد شد. 

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
کد خبر: 38922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =