آنچه بعد از جشن ۱۰ کیلومتری غدیر رخ داد؛ نظافت معابر اصلی پایتخت چگونه برای استفاده شهروندان تأمین شد؟

گزارش خبرنگار شهر از تلاش شبانه هزاران نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای نظافت معابر پایتخت بعد از جشن ۱۰ کیلومتری غدیر حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر شب گذشته -۱۶ تیرماه- همزمان با عید سعید غدیر خم، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار شد. مراسمی که با استقبال بسیار پُر شور شهروندان تهرانی مواجه شد. مستندات و تصاویر گواه از حضور میلیون‌ها نفر از شیفتگان امیرالمونین در خیابان‌های پایتخت برای مشارکت در این رویداد مردمی بود.

جشن 10کیلومتری غدیر

گزارش‌ها از فعالیت بیش از ۱۳۰۰ ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتج به میدان آزادی تهران خبر می‌داد. این موکب‌ها برای پذیرایی از خیل پرشمار شرکت‌کنندگان مراسم طراحی شده بود. روایت خیابان‌ها اما پس از پایان مراسم شکل دیگری داشت. هزاران نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای پاکسازی معابر دست به کار شدند. نیمه‌های شب گذشته شاهد تلاش خستگی‌ناپذیر آنان برای نظافت معابر اصلی پایتخت بود:

پاکبانان غدیر

برای تماشای بیشتر به این مجموعه گزارش از آژانس عکس تهران مراجعه کنید.

شهردار تهران نیز از تدارکات گسترده نیروهای خدمات‌گزار برای آماده‌سازی معابر پایتخت خبر داده بود. علیرضا زاکانی به «شهر» گفت: «همکاری و اشتراک نظر مجموعه‌های مختلف با گروه های مردمی یک حماسه خلق کرد. امسال نسبت به سال گذشته آمادگی بالاتر بود. برای بعد از مراسم هم تمهیداتی اندیشیده شده است و با خدماتی که مجموعه خدمتگزاران به شهروندان ارائه می‌کنند، محیط برای فردا و فرداهای با نشاط‌تر آماده می‌شود.»

تماشای گفت‌وگوی این پاکبان زحمت‌کش با خبرنگار شهر خالی از لطف نیست، جایی که می‌گوید او نیز همراه همکاران خود به عشق علی (ع) برای نظافت خیابان‌های پایتخت آمده است:

بررسی‌های میدانی خبرنگار شهر در سحرگاه امروز ماحصل تلاش شبانه پاکبانان گم‌نام شهرداری تهران را به تصویر کشیده است. از خیابان انقلاب گرفته، تا امام حسین(ع). از میدان فردوسی گرفته تا چهارراه ولیعصر(عج). تصاویر ثبت‌شده تماماً نشان از پاکیزگی شهر و آمادگی خیابان‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان دارد:

انتهای پیام/ 

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 39040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =