سازمان زیباسازی خادمی خود برای اهل بیت را تکمیل کرد

محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از "خیمه هنرهای عاشورایی" سازمان زیباسازی شهر تهران در میدانگاه هفت تیر بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران؛ محمد امین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از "خیمه هنرهای عاشورایی" که به همت سازمان زیباسازی در میدانگاه هفت تیر برپا شده‌است، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش؛ محمد امین توکلی زاده ضمن تشکر از خدمات سازمان زیباسازی در همه آیین‌ها و جشن‌ها علی الخصوص فعالیت‌های صورت گرفته در ایام محرم و تکمیل خادمی سازمان زیباسازی در این ایام، پس از بازدید از خیمه‌ هنرهای عاشورایی گفت:  خدارا شاکریم که در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، به همت عزیزان سازمان زیباسازی فضایی عاشورایی و حسینی که دارای پشتوانه فرهنگی و هنری است، کل شهر تهران را در برگرفته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود:  خیمه هنرهای عاشورایی بیانگر پشتوانه آیینی_عاشورایی است و این خیمه بیانگر ارادت هنرمندان از رشته‌های مختلف به سیدالشهدا است. توکلی‌زاده بیان کرد: استقبال خوب جامعه هنری از خیمه هنرهای عاشورایی، علی الخصوص هنر تعزیه خوانی، نقاشی، مجسمه سازی و خطاطی که همه از هنرهای سنتی ایرانی هستند، نشان دهنده پشتوانه مردمی و شکوه خاص در عزاداری اباعبدالله است. معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: تلاش شهرداری تهران در کنار مردم بودن برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم عزاداری محرم است.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 40014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =