اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی در تهران

رئیس فرهنگسرای خاوران از برپایی اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران با مدیحه سرایی محسن عراقی و ذاکرین نوجوان محلات در تاریخ دوم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمدحسن ساداتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن دهه نخست ماه محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت اجتماع بزرگ هیئت نوجوانان عاشورایی تهران دوشنبه دوم مرداد ماه همزمان با ششمین روز محرم و بزرگداشت مقام حضرت قاسم علیه السلام برگزار خواهدشد.

رئیس فرهنگسرای خاوران ادامه داد: این اجتماع بزرگ در راستای تعظیم شعائر دینی و با در دست داشتن نماد وحدت مسلمانان از سوی نوجوانان از بوستان امید به سمت فرهنگسرای خاوران ادامه خواهد داشت.

ساداتی خاطرنشان کرد، این مراسم با اجرای تعزیه حضرت قاسم و مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد نوجوانان در این اجتماع بزرگ گرد هم می‌آیند تا لبیک گوی فرزند فاطمه سلام الله علیها باشند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی با معرفت امام حسین علیه السلام بسازند.

علاقمندان و عزاداران حسینی می‌توانند برای اطلاع از این برنامه به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع خیابان خاوران سه راه هاشم آباد مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۳۰۰۰۰۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام /

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 40055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =