رضایت شغلی کارکنان عاملی مؤثر در عملکرد سازمان

صبح امروز ۲۴ مردادماه، به‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها و دغدغه‌های کارکنان، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران میزبان تعدادی از همکاران متقاضی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی و در راستای تکریم و تسریع در رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارکنان، مدیرکل سرمایه‌انسانی به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود در پنجمین برنامه ملاقات با کارکنان، پاسخ‌گوی درخواست تعدادی از همکاران گرامی بود.

در این برنامه؛ اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی رضایت شغلی کارکنان را یکی از عوامل اثرگذار بر عملکرد سازمان برشمرد و افزود: عملکرد شغلی کارکنان نقـش برجسـته‌ای در دسـتیابی بـه اهـداف سـازمان ایفا می‌کند، از این‌رو جلب رضایت شغلی ایشان امری ضروری و حائز اهمیت به‌شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به تأثیر نوع رفتار و برخورد با پرسنل در نحوه کارکرد و وظایف محوله به ایشان و همچنین بروز رفتارهای مثبت و منفی در آنان، خواستار برخورد محترمانه، شایسته و منصفانه با کارکنان شد.

همچنین؛ در این برنامه ۲ ساعته، ۳۵ نفر از همکاران متقاضی از نزدیک با مدیرکل و معاونین دیدار و گفت‌وگو و مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

در ادامه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، دستور پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود صادر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران محترم می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

بر ایاس این گزارش؛ پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 41121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =