آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت در صبح شنبه -بیست و هشتم مرداد ماه ۱۴۰۲- صورت پذیرفته، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم. 

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق و بالعکس و بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک روان است.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: در آزادراه تهران-کرج و برعکس هم ترافیک روان است اما به تدریج شاهد افزایش تراکم بار ترافیکی هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از  بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب  از بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال نیز شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از خیابان شهیدان و استاد معین و خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمالو بزرگراه نواب پیش از تونل  دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از  ابتدای صبح  در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند و طرح جناغی  ها به منظور  نظم بخشی به بزرگراه‌ها در  حال اجراست.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 41270

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =