فرهنگ‌سازی موضوعات حمل و نقل و ایمنی در منطقه ۱۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ از اجرای ویژه برنامه هایی با موضوعات مرتبط با حمل و نقل ایمنی در هفته دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه گفت: به منظور آموزش و نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیک در کودکان، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع ایمنی عابر پیاده در مدارس منتخب در مقطع دبستان برگزار شد.

وی به آموزش مفاهیم ترافیکی با اجرای تئاتر در مدرسه فرهنگ این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر آموزش فرهنگ ترافیک، نکات مهم ایمنی در عبور و مرور، واژه‌های مهم ترافیکی، لزوم استفاده از کمربند ایمنی، تابلوها و علائم ترافیکی، نحوه عبور از خیابان و سایر مباحث ترافیک و قوانین در قالب تئاتر به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ به برپایی میز خدمت در پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی اشاره کرد و ادامه داد: دراین برنامه خدمات سلامت محوری نظیر ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه وغربالگری قندوفشار خون ارائه و طی آن ۶۰ نفر از پرسنل و کارکنان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از این خدمات بهره مند شدند.

هنجن خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های آموزشی سازمان اتوبوسرانی و بمنظور بهره وری بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی، دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه رانندگان حمل و نقل با مشارکت پلیس راهور در منطقه ۱۳ برگزار شد.

انتهای پیام/ 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: 53778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =