انتصاب مسئول امور اسکان و تغذیه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی

رییس کمیته خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی محمد بنی حسن را به سمت مسئول امور اسکان و تغذیه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) کشور منصوب کرد.

به گزارش شهر به نقل از  اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با صدور حکمی از سوی رییس کمیته خدمات شهری شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با حفظ سمت به عنوان مسئول امور اسکان و تغذیه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) کشور منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

باصلوات بر محمد آل محمد، به استناد حکم شماره ۵۵۷۷۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ وزیر محترم کشور، نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در ارائه خدمت شایسته به زائران و سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به موجب این حکم به عنوان"مسئول امور اسکان و تغذیه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) کشور" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال نسبت به برنامه ریزی مناسب و جامع در چارچوب شرح وظایف محوله و اجرای دقیق آنها با همکاری شهرداری ها و نهادهای تعیین شده در ساختار کمیته خدمات شهری، تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.

 توفیق شما را در این خدمت و مسئولیت مقدس از ایزد منان خواستارم.اجرکم عندالله حسین نظری رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 41578

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =