روز کارمند فرصتی برای نقش‌آفرینی خاضعانه و صادقانه سرمایه‌انسانی حاکمیّت

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در پیامی ضمن بزرگداشت هفته دولت، روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، «اکبر مردانی» مدیرکل سرمایه‌انسانی با صدور پیامی روز کارمند را تبریک گفت؛ در متن پیام مردانی آمـده است:

 پیامبر اکرم (ص) : «خداوند تعالی دوست دارد که هـرگاه فـردی از شما کاری کنـد آن را محکم و بی‌عیب انجام دهــد.»

«شایسته است روزی که به نام شماست»

روزهای شهـریـورمـاه، منقوش به نام دو آموزگار والا و برجسته‌ای است که همـه‌ حیات پـربـرکت خـود را با کـوششی خستگی‌ناپذیـر در مسیر اعتلای وطن گـذرانـدنـد و حمـاسه‌ زنـدگی پـربـارشان هنگام خـدمت به مـردم با شهادت مظلومانه‌شان توسط نااهلانی کوردل به اوج رسید و  به جرگه‌ شهدای انقلاب اسلامی پیوستند.

همه ساله «هفته دولت» از روز دوم شهـریـورماه به پاس فداکاری و بزرگداشت خدمات ارزنده‌ شهیدان «رجـایی و باهنـر» به امت و میهن اسلامی آغاز می‌شود تا آحاد مردم با یادآوری فضائل آن دو بزرگوار، مهم‌ترین درسی که از آن آموزگاران ‌آموخته‌اند را بار دیگر مرور کنند.

هفته‌ای که نماد وحدت مردم و دولت اسلامی است و با ادامه‌دادن راه شهیدان والامقام برای ساختن ایران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم‌قسم می‌شوند و سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به ارمغان می‌آورند.

چهارمین روز از شهریورماه برای گرامی‌داشت مقام دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران‌زمین و ارج‌نهادن به خدمات آن‌ها، به‌نام «روز کارمند» نامگذاری شد تا قدردان کارمندانی باشیم که به‌عنوان سرمایه‌ انسانی حاکمیّت، صادقانه و خاضعانه در ساختار اداری و اجرایی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

اینجانب به نوبه‌ی خود ضمن تبریک هفته دولت و فرا رسیدن روز کارمند از زحمات و تلاش‌های جهادی همکاران گرامی در شهرداری تهران که علی‌رغم وجود مشکلات عدیده در تنگناها، روزهای پر مخاطره و سخت، بی‌قفه، متعهدانه و مجاهدانه از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند و در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر تهران و حفظ منافع عموم و اداره و آبادانی شهر اهتمام گمارده‌اند و مدیریت شهری را یاری می‌کنند؛ تشکر و قدردانی می‌کنیم.

به حکم وجدان و وظیفه با تلاشی مضاعف با همکارانم در اداره‌کل سرمایه‌انسانی با رویکردی عدالت‌محور و اخلاق‌مدار گامی کوچک در راستای تحقق وظایف خطیر خود بر می‌داریم تا علاوه بر پیشبرد اهداف مدیریت شهری و توسعه بهره‌وری در شهرداری تهران و جلب رضایت شما عزیزان برداریم.

در پایان، توفیقات روزافزون شما عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت داریم.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 41651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =