تاکید بر حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان دانشگاه توسط مدیریت شهری منطقه ۵

نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، نشست احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با صباغ زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مناسبت تبریک روز کارمند به شهردار و همکاران خانواده مدیریت شهری منطقه ۵ در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ضمن تاکید بر لزوم اعتماد و استفاده از توان مراکز دانش بنیان و دانشجویی گفت: واگذاری برخی پروژه‌های اجرایی به شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و پیشنهاد جهت افزایش نظارت بر اقدامات خدمات شهری از طریق دانش مدیریتی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در اقدامات مدیریت شهری بویژه خدمات شهری و فعالیت‌های فرهنگی از جمله موارد مهمی است که باید مدنظر مدیریت شهری با رعایت قوانین و ضوابط قرارگیرد.  

دکتر صباغ زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات  نیز ضمن تشکر و تقدیر از همکاری‌های مدیریت شهری منطقه۵ با این دانشگاه، از مدیریت شهری این دوره، درخواست هایی از قبیل  اصلاح پرچم بزرگ و نصب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (بسیج دانشجویی)، فضاسازی داخلی محوطه عمومی دانشگاه و کمک در اجرای طرح‌پویش جهت حمایت از افزایش مهارت‌های شغلی دانشجویی و ... را خواستار شد.

بر اساس این گزارش؛ دیدار و ارتباط با سازندگان منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، حمایت از پروژه شاخص فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی دانشجویی و اساتید و تاکید بر حمایت از اقدامات شرکت‌های دانش بنیان در خصوص برنامه‌های مدیریت شهری با موضوعات آب، حمل و نقل و... از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 41725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =