نقش میادین میوه و تره بار در تحقق «جهش تولید»

در سال ۱۳۹۹ که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده باید از طریق کوتاه کردن زنجیره تولید تا مصرف به کشاورزان و تولیدکنندگان کمک کنیم تا محصولات آنها به سرعت و سهولت به دست شهروندان و مصرف‌کنندگان برسد؛ میادین میوه و تره بار در تحقق این مهم از نقش مؤثری برخوردارند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل این سازمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان بر این مساله که در شرایط کرونا و وضعیت سخت اقتصادی، مسئولیت داریم در کنار مردم باشیم و با عملکردمان در کاستن از مسائل و مشکلات معیشتی تاثیرگذار باشیم تاکید کرد.

راد با اعلام اینکه در زمینه اصلاح فرآیندها از جمله واگذاری‌ها به منظور حذف کامل واسطه‌ها کارهای خوبی را شروع کرده‌ایم، افزود: نباید به نوعی عمل شود که برخی واگذاری‌ها به نام دامدار ، مرغدار و باغدار اما به کام دلالان انجام شود و امیدوارم با اقداماتی که در حال انجام است، کشاورزان از نظر اقتصادی آینده روشن و بهتری پیش‌رو داشته باشند.

او با اشاره به اینکه برای سلامت و شفافیت فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین، سفارش‌پذیر نیستم و با تمام توانمان در مقابل تخلفات احتمالی مقاومت خواهیم کرد، بیان کرد: یکی از سازوکارهایی که به این منظور انجام داده‌ایم، بحث هوشمندسازی سازمان و الکترونیکی شدن مزایده‌ها به عنوان خدمتی ماندگار است، ضمن اینکه در مبحث مزایده‌ها، زمان‌بندی‌ها باید با دقت رعایت شود تا غرفه‌ای خالی نماند.

راد با بیان اینکه آراستگی، غرفه‌آرایی و کالاچینی در میادین و بازارهای میوه و تره بار باعث زیبایی منظر این فضاهای پرتردد می‌شود، بیان کرد: سازمان مدیریت میادین در بحث خدمات‌رسانی به شهروندان، پیشانی شهرداری تهران است و در پاسخ به افزایش مطالبات شهروندان از این سازمان، باید استانداردهای مشتری‌مداری همچون کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و احترام به مردم به عنوان سرمایه اصلی سازمان را رعایت کرده و ارتقاء دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۲۶ بازار جدید در سال جاری ساخته می‌شود و تعیین تکلیف و رفع مسائل و مشکلات بازارهای مشارکتی را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از اهمیت و  جایگاه ویژه‌ای در تأمین محصولات مورد نیاز تهران و اقصی نقاط کشور برخوردار است و باید از منظر زیبا و آسفالت مناسب و شرایط مطلوبی برخوردار باشد.

قبل از سخنان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، جعفر بلوک آذری، معاون اداری و مالی و علی عفتی، معاون بهره‌برداری و بهداشت این سازمان، گزارش‌های جداگانه از حوزه‌های تحت مسئولیت خود ارائه کردند.

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 4197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =