همکاری مشترک شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و شرکت حامیان تدبیر و توسعه

به منظور تسریع در بررسی ظرفیت‌های جدید اقتصادی و خدماتی احصاء شده در مراکز معاینه فنی شهر تهران و عقد قرارداد فی مابین، برای اجرایی شدن آن تشکیل کمیته تخصصی با حضور مدیران مرتبط از دو مجموعه مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، طی نشستی با حضور شادی مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، عبدالحامد اردستانی مدیر عامل شرکت حامیان تدبیر و توسعه و جمعی از مدیران، توافقنامه همکاری دو مجموعه با محوریت اجرای پروژه های درآمدزای مشترک با استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی منعقد شد.

مالکی در توضیح جزئیات چهارچوب این توافقنامه توضیح داد: در مفاد این توافقنامه همکاری در زمینه مولدسازی مراکز معاینه فنی با مشارکت شرکت حامیان و یا بخش خصوصی، همکاری در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار و جدید در مراکز معاینه فنی خودرو، انجام اقدامات در زمینه ارائه خدمات رفاهی به کارکنان و همکاری در زمینه تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات معاینه فنی مورد توافق قرار گرفت.

وی با اشاره بدین موضوع که همکاری و تعامل درون سازمانی مجموعه های شهرداری تهران بدون تردید می تواند در کیفی سازی خدمات موثر باشد، گفت: در ۸ ماهه اخیر این شرکت تلاش کرده در زمینه های مختلف مورد نیاز نظیر تامین تجهیزات معاینه فنی، شناسایی راهکارهای مولدسازی و توسعه درآمدزایی از توانمندی و ظرفیت مجموعه های متخصص شهرداری در این ارتباط استفاده نماید.

مالکی با اشاره بدین مسئله که هزینه های مترتب به این مجموعه توسط درآمد خود ستاد تامین می شود، افزود: علاوه بر ماموریت سازمانی و ارائه خدمات معاینه فنی در مراکز شهر تهران، بنا بر سیاست مدیریت شهری شناسایی منابع تامین مالی جدید و نوآوری و خلاقیت در درآمدزائی به عنوان یکی از رویکردهای جدید در این مجموعه با جدیت دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی در خصوص رویکرد مجموعه برای توسعه کسب و کار تصریح کرد: در بحث درآمدزایی با استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی این مجموعه طرح ها و پروژه ها را براساس تحقق سه رویکرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کرده است. در برنامه های کوتاه مدت که گاها درآمدهای پایداری برای مجموعه پیش بینی نمی شود طرح ها زود بازده بوده و بخشی از نیاز مالی شرکت را برآورده می نماید. استفاده از فضای تبلیغاتی در مراکز معاینه فنی در این بخش قرار دارد. در برنامه های میان مدت توسعه خدمات تجمیعی خودرو در مراکز معاینه فنی نظیر کارواش،کارشناسی رنگ و بدنه و فنی خودرو با دو هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و پاسخ به نیاز مراجعه کنندگان و همچنین ایجاد درآمد، برنامه ریزی شده که بخشی از آن تحقق یافته است و در آخرین گام برنامه های بلند مدت در زمینه مولدسازی مراکز معاینه فنی پیش بینی گردیده که بدون تردید شرکت حامیان به عنوان یک مجموعه متخصص در این زمینه می تواند مجموعه ستاد معاینه فنی را در اجرای طرح های میان مدت و بلند مدت مساعدت نماید.

در ادامه اردستانی ضمن اشاره به نشست مشترک ماه گذشته در خصوص هم افزایی و مشارکت دو مجموعه در شناسایی منابع تامین مالی جدید و راهکارهای توسعه کسب و کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: براساس توافق انجام شده در جلسه پیشین این شرکت نسبت به ارزیابی و شناسایی ظرفیت های درآمد زایی مراکز معاینه فنی اقدام و چندین پیشنهاد جهت بررسی به ستاد ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اهتمام دو مجموعه در پیشبرد اهداف مورد انتظار براساس تعامل و همکاری مشترک، افزود: پروژه های پیشنهادی به نحوی است که علاوه بر بهره وری لازم اجرای آن توجیه اقتصادی نیز دارد. در گام نخست وضعیت مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران از دو منظر خدمت رسانی و اقتصادی مورد ارزیابی قرار گرفت و ظرفیت هایی شناسایی شد. بدون تردید ترکیب این دو منظر می تواند در کیفی سازی ارائه خدمات موثر باشد. در پایان این جلسه جهت تسریع در بررسی طرح های پیشنهادی مقرر گردید کمیته ای متشکل از مدیران دو مجموعه تشکیل شود.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 42009

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =