بازدید مسئولان شهری و نماینده مجلس از موکب سازمان زیباسازی در کاظمین

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران به همراه معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران و مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و احسان متولیان رئیس مجمع کلانشهرهای شهرداری تهران با حضور در «موکب محبان امام رضا» از فعالیت‌های سازمان زیباسازی در شهر کاظمین بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زبیاسازی شهرتهران؛ در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی محمد توکلی زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران به همراه مجید باقری معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران و مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و احسان متولیان رئیس مجمع کلانشهرهای شهرداری تهران با حضور در «موکب محبان امام رضا(ع)» از فعالیت‌های سازمان زیباسازی در شهر کاظمین بازدید به عمل آوردند.

امین توکلی زاده در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت کارگران، آشپزها، خادمان و عوامل اجرایی موکب، فعالیت های امسال سازمان زیباسازی در شهر کاظمین را بسیار متنوع و کامل دانست و عنوان کرد: خدا را شاکریم که امسال با تشکیل این موکب روزانه صدها زائر از خدمات اسکان، پذیرایی، پزشکی، اینترنی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند. این نشان می‌دهد که عوامل اجرایی این موکب با برنامه ریزی در این شهر حاضر شده‌اند، رضایت زائران نیز این موضوع را تایید می‌کند.

او ضمن ابلاغ سلام شهردار تهران به خادمان موکب محبان امام رضا(ع) گفت: شهردار تهران سال قبل با حضور در کاظمین بر استمرار فعالیت در این شهر تاکید کرد و امسال شاهد یک پیشرفت چشمگیر در این شهر هستیم.

بر اساس این گزارش، مجید باقری، معاون برنامه ریزی و امور شوراها نیز فضای موکب محبان امام رضا را بسیار دلنشین دانست و گفت: به نظر می‌رسد که کار در موکبی که به تازگی تاسیس شده دشوارتر از سایر نقاط باشد. امکانات فراهم شده در این موکب نشان می‌دهد که عوامل اجرایی و خادمان بسیار همدلانه پای کار آمده‌اند. ان‌شالله که مزد این زحمات را امام کاظم و امام جواد(ع) به این عزیزان عطا کند.

در ادامه این بازدید هیات بازدید کننده با حضور در محل استقرار کارگران و آشپزها از این افراد تجلیل کردند و سپس به دیدار مسئولان عتبه کاظمیه جهت برنامه ریزی های آینده رفتند.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 42077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =