راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال؛ گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح نهضت آسفالت در این منطقه در ۶ ماه ابتدایی امسال خبرداد: حدود ۵۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۵ استفاده شده‌است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه با راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال، گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان برداشته است تصریح کرد: با توجه به لزوم نظارت ویژه به خیابان ها و معابر و نیاز آنها به مرمت و آسفالت و همچنین کمکی که این مهم به کاهش هزینه‌ها می‌کند به معاونت فنی و عمران تاکید شد که اهتمام ویژه ای به مسئله آسفالت داشته باشد.

او تاکید کرد: خوشبختانه راه اندازی نهضت آسفالت در منطقه ۵ باعث شد تا عملا شاهد رشد چشمگیر میزان آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه بوده و رتبه اول را در بین مناطق ۲۲ گانه پایتخت کسب کنیم.

شهردار منطقه ۵ در ادامه به گزارشی آماری در این خصوص پرداخت و تاکید کرد: عملیات آسفالت معابر در سطح منطقه ۵ از ابتدای سال با تناژ ۵۴۶۳۳.۲۰ (تن) و مساحت ۳۹۹۱۹۰.۶۴ (متر مربع) اجرا شده است و همکاران ما در معاونت فنی و عمرانی به صورت روزانه این مهم را در برنامه خود قرار داده اند.

شریفی بیان کرد: برنامه آسفالت تنها منتهی به روز نبوده و برای برخی معابر پرتردد در شب ها یا بامداد که تردد کمتر است برنامه آسفالت اجرایی می شود.

وی در مورد عملیات بهسازی تشریح کرد: بهسازی پیاده رو به مساحت ۶۹۶۱.۸۱ (متر مربع) و بهسازی انهار و جداول به طول ۴۴۴۳.۹۰ (متر) در ۶ ماه ابتدایی امسال انجام شده است و تا حدودی جلب رضایت شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 42707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =