۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 42730
حمل و نقل عمومی در مسیر توسعه

شهرداری تهران تلاش‌های خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی انجام داده و به تعهدات خود در قبال خودروسازان عمل کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا...معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در  یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری و گسترش حمل‌ونقل عمومی گفت: تاکنون اقدامات بسیاری در بحث اتوبوس، مترو و بهبود معابر شهری صورت گرفته است.

وی ضمن تبیین سیاست‌های حمایتی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل گفت: شهرداری تهران به تعهدات خود در قبال خودرو سازان برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس قراردادهای فی مابین عمل کرده است.

فروزنده افزود: ارتقاء و گسترش حمل و نقل عمومی از اولویت‌های شهردار تهران است که در این مسیر ریل‌گذاری خوبی صورت گرفته است و همچنین سمت و سوی اقدامات در بخش اتوبوسرانی به گونه ای است که در پایان دوره ششم مدیریت شهری، کیفیت و کمیت اتوبوس‌ها بی نظیر باشد.

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به رشد عملکرد بودجه‌ای شهرداری تهران افزود: هم اکنون از رشد قابل ملاحظه‌ای در عملکرد بودجه‌ای و مالی شهرداری تهران در مقایسه با سال گذشته برخوردار هستیم.

وی با اشاره به تحولات اساسی شکل گرفته در حوزه حمل و نقل در این دوره از مدیریت شهری اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای از شهرداری، این میزان قرداد و واگن قطار منعقد نشده و حتی گسترش خطوط مترو با این وسعت انجام نشده بود و همه این تحولات به دلیل همراهی، همدلی و همکاری کارمندان است.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 42730

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =