بازدید شهردار تهران از آخرین وضعیت آماده سازی ایستگاه مترو میدان کتاب/ افتتاح ایستگاه تا هفته سوم مهرماه

شهردار تهران به اتفاق معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، شهردار منطقه ۲ و دست‌اندرکاران احداث ایستگاههای باقیمانده خط ۷ مترو، از آخرین وضعیت آماده‌سازی ایستگاه میدان کتاب بازدید به عمل آوردند؛ این ایستگاه، آخرین ایستگاه از بخش منتهی الیه شمال غربی خط ۷ به حساب می‌آید که طی هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شهردار تهران به اتفاق معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، شهردار منطقه ۲ و دست‌اندرکاران احداث ایستگاه‌های باقیمانده خط ۷ مترو، از آخرین وضعیت آماده‌سازی ایستگاه «میدان کتاب» بازدید به عمل آوردند؛ این ایستگاه، آخرین ایستگاه از بخش منتهی‌الیه شمال غربی خط ۷ به حساب می‌آید که طی هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد.

خط ۷ مترو تهران به طول ۲۷ کیلومتر، شامل ۲۲ ایستگاه می‌باشد که ۲۰ ایستگاه آن در حال بهره‌برداری بوده و دو ایستگاه «میدان کتاب» و «ورزشگاه تختی»، در حال تکمیل هستند.

در جریان بازدید شهردار تهران از ایستگاه میدان کتاب، ضمن تشریح نوع معماری خاص این ایستگاه و نوآوری‌های صورت گرفته در نوع مصالح به کار رفته در روند ساخت آن، زمان حدودی افتتاح ایستگاه، هفته سوم مهرماه امسال بیان شد.

گفتنی است ایستگاه میدان کتاب به دلیل بافت محیط پیرامونی و اماکن عمومی که در محدوده استقرار ایستگاه قرار دارند، به یکی از پرترددترین و پرمسافرترین ایستگاه‌های خط ۷ تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 42920

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =