اهتمام مدیریت شهری منطقه ۵ بر روان بودن ترافیک معابر در روزهای آغازین بازگشایی مدارس

بامداد امروز همزمان با روزهای بازگشایی مدارس سراسر کشور، شهرداران مناطق ۵ و ۱۰ پایتخت در مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ غرب تهران واقع در منطقه ۵ حضور یافته و ترددهای شهری را رصد کرده و به شهرداری تهران گزارش دادند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: ۴ پایانه اصلی اتوبوسرانی در منطقه ۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، میدان صادقیه، میدان آزادی و تیراژه وجود دارد. برای سال تحصیلی جدید ۱۵ خط اکسپرس از آزادی به دانشگاه علوم تحقیقات و برعکس ایجاد شد و فواصل ایستگاه ها را برای تسهیل تردد دانشجویان کم کردیم.

وی افزود : در این منطقه پایانه های تاکسیرانی جنت آباد و سازمان آب هم واقع شده است و در این روزهای پر ترافیک اقدام به شیفت بندی ناظرین و تاکسی جایگزین شده است تا شهروندان با کمبود تاکسی مواجه نشوند.

شریفی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری منطقه به تسهیل در امر تردد گفت: تا کنون حدود ۴۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر منتهی به مدارس ، ۱۴۸ نصب تابلوی افقی و عمودی صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تا کنون، ۲۰۰ نقطه حادثه خیز اصلاح هندسی شده است و در امر کاهش مخاطرات ترافیکی، عملکرد برتری داشتیم.

شهردار منطقه ۵ در خاتمه گفت: آرام سازی معابر نزدیک به مدارس پرجمعیت مورد تاکید مدیریت شهری است و در این خصوص با پلیس راهور و آموزش پرورش جلساتی برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 42988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =