پاسخگویی به نیازهای شهروندان وظیفه اصلی مدیریت شهری

در دور جدید نظارت ستادی شهرداری منطقه ۴ که از ناحیه یک این منطقه آغاز شد ، شهردار منطقه بر تعامل موثر با شهروندان تاکید ویژه کرد و گفت: در نظارت‌های ستادی که به صورت هفتگی از نواحی ۹ گانه انجام خواهد شد، وضعیت شهر و تعامل با شهروندان رصد می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در بازدید نظارت ستادی که با حضور "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه یک برگزار شد، شهردار منطقه ۴ پاسخگویی به نیازهای همشهریان را از اصول کار  شهرداری ها دانست و گفت: رسیدگی به مطالبات و خواسته های شهروندان وظیفه اصلی ما به شمار می رود.

وی افزود: زندگی شهروندان در شهری با امنیت و رفاه بالا جزو حقوق اولیه مردم است و این مهم از وظایف مدیریت شهری است که با تمام توان در این راه کوشش خواهیم  کرد.

کمالی زاده در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر، نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و ... تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

 پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه یک شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه همچنین شهردار منطقه ۴ مسائلی همچون نظافت و شستشوی مخازن و زیر مخزنی ها، تامین روشنایی نقاط بی دفاع شهری، لایروبی انهار روبسته و کانال ها و حذف زوائد فیزیکی در حوزه خدمات شهری را مورد بررسی قرار داد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی شناسایی و ساماندهی کودکان زباله گرد، شناسایی و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر و نظارت بر نگهداشت اماکن، فضاها و بناهای ورزشی را از  مهم ترین دغدغه های این معاونت دانست.

کمالی زاده در ادامه این جلسه عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک و  فنی و عمران، لکه گیری آسفالت و ساماندهی جدول ها، هم سطح سازی دریچه ها و نصب المان های ترافیکی  ورفع نواقص این علائم از اقدامات مهمی است که بر عهده این  معاونت‌  ها خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ دراین جلسه بر تعامل نیروهای شهرداری و پیمانکاران تاکید کرد و گفت: در روند انجام فعالیت ها نسبت به وظایف پیمانکارها هیچ بخشش و چشم پوشی صورت نخواهد گرفت و اقدامات می بایست به بهترین وجه انجام گیرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه شهردار منطقه ۴ با یکی از اعضای محترم خانواده شهدا از پرسنل ناحیه یک دیدار و دلجویی کرد.

انتهای خبر/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 43053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =