شهرداران نواحی چشم تیزبین مدیریت شهری مناطق

شهردار منطقه ۴ در نشستی با شهرداران نواحی ۹ گانه این منطقه پیگیر مصوبات حضور معاون امور مناطق در شمال شرق پایتخت شد و گفت: شهرداران نواحی به عنوان معتمدین و چشم بینا و تیزبین مدیریت شهری وظایف سنگینی را بر دوش دارند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" شهردار این منطقه گفت: با توجه به رصد و بررسی فرآیند انجام پروژه های این منطقه توسط معاون محترم امور مناطق مصوبات و دستورات صادره تمام و کمال پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به نقش شهرداران نواحی در مدیریت شهری یک منطقه گفت: ابتدایی ترین وظیفه شهردار یک ناحیه جلب رضایت و اعتماد مردم است و شهروندان باید شهردار ناحیه خود را معتمد خود دانسته و حسن اعتماد و همدلی با ایشان را تجربه کنند.

کمالی زاده  خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی مدیران ارشد شهری و در کنار آن مطالبات و خواسته های مردمی می بایست اقدامات را صورت داده و گزارش کار خود را به معاونان مربوطه در منطقه ارائه دهند.

وی اذعان داشت: رابطه مداوم و تعامل دوسویه ناحیه و منطقه از الزامات و واجبات فراینده یک کار مثمرثمر خواهد بود و این وظیفه ای است که به هیچ عنوان نادیده انگاشته نخواهد شد.

در پایان این جلسه شهردار منطقه ۴ با رصد و پیگیری صورت جلسات گذشته به خصوص دستورالعمل های معاونت محترم امور مناطق در بازدید از منطقه ۴ دستورات و راهکارهای لازم را صادر و ارائه کرد.

انتهای خبر/

۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 43103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =