جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵ در هفته تهران به شیوه‌هایی نوین معرفی خواهند شد

مدیریت شهری منطقه ۵ به مناسبت هفته تهران، برنامه‌های متنوعی را با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری برای شهروندان پایتخت و منطقه برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی این منطقه، ضمن گرامیداشت هفته تهران اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تهران با برنامه های متنوعی در خدمت شهروندان منطقه امید و زندگی خواهیم بود و به روش های مختلف، از فراهم کردن و تسهیل شرایط حضور شهروندان در مراکز گردشگری تا بهره مندی از تجهیزات و فن آوری های نوین ، به معرفی جاذبه های گردشگری  منطقه ۵ پایتخت پرداخته خواهد شد.

وی افزود: منطقه ۵ به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت تاریخی دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی فراوانی است و  برگزاری تورهای کن گردی ، بازدید از بوستان جوانمردان، گردشگری اقتصادی ، مال گردی و همچنین تورهای گردشگری ویژه ایثارگران و نخبگان بسیجی با اتوبوس های دو طبقه روباز از نمونه برنامه هایی است که  به معرفی جاذبه های گردشگری منطقه به صورت فیزیکی می پردازد.

فرهند ادامه داد: علاوه بر برنامه های فوق، رونمایی از سه پروژه "معرفی جاذبه های گردشگری منطقه ۵ به زبان انگلیسی" ، "معرفی جاذبه های گردشگری بصورت VR " و "کتاب محله حصارک تهران" از اقدامات هفته تهران  در این منطقه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی منطقه ۵ اضافه کرد: روستای کن از تاریخی ترین روستاهای پایتخت است که  شامل مراکز تفریحی ، مذهبی و باغات میوه چندصد ساله است و طی نشستی با  حضور افراد خبره " کن شناسی" و نخبگان عرصه گردشگری به معرفی بیشتر این روستا می پردازیم.

فرهند در خاتمه گفت: هماهنگی با رستوران های سطح منطقه  و ارائه کارت های تخفیف و تجلیل از نخبگان گردشگری ، طراحی پوستر و تولید محتواهای مجازی  از جمله اقدامات مدیریت شهری این منطقه برای پاسداشت هفته تهران است.

لازم بذکر است؛ هفته تهران هر ساله از ۱۴ مهر ماه شروع شده و تا ۲۰ مهر به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 43406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =