کاهش هزینه‌های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است اظهار داشت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیرضرور، مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف الله فروزنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شهری در گرو کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است، افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در عین حالیکه در راستای تسریع و بهبود هر چه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام برداریم باید از قفل نمودن امور نیز بپرهیزیم، زیرا بزرگترین هدف ما کسب رضاینمدی شهروندان پایتخت است.

 معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه ها ادامه داد: هم اکنون عملکرد  امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهردار تهران، است.

وی همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری اضافه کرد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ابراهیم باقی،سیدمهدی هاشمی فیض آبادی به عنوان سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران منصوب شد.  

انتهای پیام/

   

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 43640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =