تقدیر امانی از عملکرد مطلوب سازمان زیباسازی در گزارش حسابرسی سال‌ مالی 1400 تا 1401

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی طی سال‌های 1400 تا 1401 گفت: با توجه به حجم بالای گردش مالی که سازمان زیباسازی دارد، از این گزارش خوب و مطلوبی که از سازمان گرفته است، تشکر می‌کنم.

به گزارش شهر، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی طی سال‌های 1400 تا 1401 گفت: با توجه به حجم بالای گردش مالی که سازمان زیباسازی دارد، از این گزارش خوب و مطلوبی است و از آن تشکر می‌کنم. 


وی در ادامه افزود: آنچه در جمع‌بندی گزارش 1400 کمیسیون برنامه و بودجه آمده این است که؛ باتوجه به عدم رسیدگی  سازمان زیباسازی در خصوص پوشش بیمه‌ای، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده،  سازمان باید رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دهد. 


امانی با تاکید بر اینکه سازمان موظف است تکلیف وضعیت و نحوه وصول حساب دریافتی را مشخص کند، افزود: در واقع سازمان مطالباتی که از شهرداری‌ها و شرکت‌های شهرداری دارد که البته مربوط به این سال‌ها نیست و عمده آن مربوط به سنوات گذشته است. سازمان همچنین موظف است موضوع عدم انتقال کامل سند باغ اتحادیه را که در سنوات قبل خریداری شده را پیگیری و گزارشی به شورا ارائه دهد.


عضو شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود افزود: سازمان ملزم به رعایت حقوق و مزایای مدیران بر مبنای مصوبه امور مجامع است که البته رئیس سازمان زیباسازی اعلام کرد که این موضوع مربوط به سال 1400 به قبل است و در این دوره حل شده است. همچنین سازمان مکلف است به تعیین تکلیف دعاوی و آثار و نتایج مطروحه و آخرین تکلیف باتوجه درباره تعداد نیروهای مامور و جذب نیروهای قراردادی و کاهش نیرو هادیان، گزارش جامعی را به شورا ارائه دهد. 


به گفته امانی، سازمان زبباسازی در سال 1401 هم علاوه بر تعدادی از بندهای گزارش حسابرسی سال 1400، مکلف به اعلام تعداد تابلوهای سطح شهر و قراردادهای منعقده شده به شورای شهر تهران است و همچنین ته مانده حساب تن خواه گردان را تا پایان سال مالی به حساب سازمان واریز کند.

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 43739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =