گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مطلوب اعلام شد

گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران، ضمن اعلام رضایت اعضای شورای شهر از روند حسابرسی این سازمان، با حداکثر آراء موافق به تأیید رسید.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حضور رضا صیادی مدیرعامل و راحله غفاری معاون مالی و اداری این سازمان در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

حسابرس رسمی شورا در قرائت ابعاد این حسابرسی، صورت های مالی این سازمان را از تمام جنبه های با اهمیت به نحو مطلوب اعلام کرد و یادآور شد: عملیات سازمان از ابتدای تأسیس از لحاظ چگونگی تعلق حق بیمه و مالیات و عوارض و ارزش افزوده مورد رسیدگی قرار نگرفته است. مضافاً در خصوص تعلق مالیات‌های عملکرد، تکلیفی و جرائم پیش بینی شده موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، مبالغی از طرف مراجع ذی‌ربط مطالبه شده که وضعیت قطعی آن هنوز مشخص نشده است که در نهایت، گزارش این مؤسسه در اثر مفاد این بند تعدیل نشده است.

وی با اشاره به الزامات قانونی و مقرراتی مربوط به این گزارش افزود: حساب‌های دریافتنی در پایان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱مشتمل بر مطالبات راکد از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری و سایر اشخاص هم در وضعیت قطعی قرار نداشته و وصول مطالباتی آن مشخص نشده است. ضمناً مسیر مالکیت رسمی برخی املاک بنام سازمان نیز انجام نشده است.در نهایت این گزارش که از سوی حسابرسی با نظر مطلوب اعلام شده بود، ضمن اظهاررضایت اعضای شورای شهر از روند حسابرسی این سازمان، با حداکثر آراء موافق به تأیید رسید.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 43749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =