سیاست شهرداری تهران، احیای سرمایه‌های شهری با بهره برداری از پروژه‌های بر زمین مانده است

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه گفت:تلاش ما در شهرداری این است، پروژه‌های بر زمین مانده از قبل که سرمایه شهر در آن خوابیده به سرعت مورد استفاده مردم قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه که صبح امروز - شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲- در هفتاد و هشتمین پویش امید و افتخار در منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: پویش امید و افتخار به ایستگاه ۷۸ رسیده و شاید از روزی که این پویش شروع شد خیلی‌ها حدس نمی‌زدند به این سرعت افتتاح‌ها پیش برود.

وی افزود: تلاش ما در شهرداری این است، پروژه‌های بر زمین مانده از قبل که سرمایه شهر در آن خوابیده به سرعت مورد استفاده مردم قرار گیرند.

توکلی زاده با اشاره به اتفاقات غزه، تصریح کرد: حدود دو هفته است که تهران یک روز آرام نداشت و هر شب در گوشه گوشه این شهر مردم بیدار پایتخت یک لحظه از حال مردم عزه بی‌خبر نبودند و به فکر آنها بودند. رژیم صهیونیستی مرزی از جنایت جنگی را نشان داد و همه چیز را زیر پا گذاشت اما شاهد موج بیداری ملت‌ها حتی در کشورهایی که دولت‌هایشان وابسته‌اند، هستیم. امیدواریم با همین موج و بیداری جلوی این جنایت‌ها گرفته شود و شاهد پیروزی‌های مکرر جریان مقاومت باشیم.

در پایان این مراسم لباس ورزشی تیم فلسطین از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت به معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به پاس اقدامات ایشان در حمایت از مردم فلسطین اهدا و همچینین تقدیر از خانواده شهدا انجام شد.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 44097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =