آمادگی منطقه ۴ برای میزبانی از هفتاد ونهمین پویش امید و افتخار

شهردار منطقه ۴ از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی این منطقه خبر داد و گفت: همزمان با هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، ۸ پروژه عمرانی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" علی اصغر کمالی زاده" اظهار کرد: در روزهای آتی و با حضور مدیران شهری ۸ پروژه عمرانی افتتاح و دراختیار شهروندان این منطقه قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۴ در تشریح این پروژه ها گفت: احداث اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، احداث راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه خیز، احداث چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه پروژه هایی است که به زودی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

 شایان ذکر است جلوگیری از اتلاف زمان و سوخت خودرو و دسترسی محلی و توسعه و تکمیل شبکه معابر محله حکیمیه، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی در سطح محله نارمک و  افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات مالی و جانی و کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و اقدام اساسی جهت کاهش هزینه نگهداشت در سالهای آتی از مزایای اجرای پروژه ها است.

کمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه های باقیمانده، استفاده از ظرفیت های منطقه ای با مشارکت مردم در اجرای پروژه های جدید طرح «من شهردارم» با توجه به نیازهای هر محله اجرایی می شود.

انتهای خبر/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 44277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =