تحقق معماری ایرانی اسلامی در توسعه فضاهای فرهنگی پایتخت

مشاور مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی گفت: ضرورت دارد تا در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی به امر مهم معماری ایرانی اسلامی در توسعه و ساخت و ساز فضاهای فرهنگی توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، طی حکمی از سوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، حسن امیری به عنوان "مشاور و رئیس حوزه مدیر عامل" منصوب شد.

امیری در حاشیه مراسم ارائه حکم با تاکید بر اینکه نقش شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در افزایش سرانه‌های فرهنگی، تصریح کرد: مشاهده سابقه فعالیت ها و اقدامات این شرکت نشان می دهد که این مجموعه نقاط عطف درخشان و قله های ارزشمندی را در طی نزدیک به بیش از سه دهه از خود به یادگار گذاشته است و مطمئناً با تلاش همکاران و جامعه متخصصان این مجموعه را می توان به دوران درخشان خود بازگردانده تا این شرکت همچنان مجموعه ای پیشرو و پیشتاز در توسعه ، ساخت و تجهیز فضاها و فعالیت های فرهنگی باشد.

وی به ساخت بیش از دو میلیون متر مربع سرانه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی اشاره کرد وگفت:  توسعه فضاهای فرهنگی، زمینه‌ساز توسعه پایدار و ارتقای زندگی در پایتخت است و مدیریت شهری به عنوان یکی از متولیان ساخت و احداث فضاهای فرهنگی در شهر تهران، گام موثری در توسعه و گسترش این فضاها برداشته است.

مشاور مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی اظهار امیدواری کرد که در کنار یکدیگر با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود بتوان چهره مطلوب و خوبی را از شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ارائه داد.

وی با بیان این مطلب که باید معماری شهری در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی قرار گیرد، تصریح کرد: در همین راستا شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز خود را ملزم  به رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازهای فرهنگی کرده است.

امیری ادامه داد: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران مسائل و موضوعات مربوط به پروژه‌های نیمه کاره با دقت در حال پیگیری است و امیدواریم هرچه سریعتر این پروژه های نیمه کاره تکمیل و با بهره برداری شایسته و مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 مشاور و رئیس حوزه مدیر عامل در ادامه با تاکید بر اینکه در هر سمت و جایگاهی باید با صداقت و راستی عمل کنیم، گفت: بنده به نوبه خود در این جایگاه تلاش خواهم کرد در کنار مدیریت عالی شرکت؛ ضمن حفظ و صیانت از بیت المال در مسیر ایجاد افتخار برای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی حرکت کنم.

گفتنی است؛ حسن امیری از مدیران شهرداری تهران است که در مناطق ۳، ۱۶ ، ۲۰ و اداره کل امورخدمات شهری سابقه فعالیت دارد.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 44406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =