بهسازی فضای بوستان‌های شمال تهران تا پایان سال 

شهردار منطقه یک گفت: بوستان‌های شمال تهران با هدف خدمات‌رسانی و استفاده بهتر شهروندان از فضاهای سبز عمومی در حال ساماندهی و بهسازی هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ گفت: بوستان‌های شمال تهران به دلیل وسعت، تنوع گیاهی، تعداد و موقعیت خاص جغرافیایی آنها، یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه یک است و در پایان هفته میزبان تعداد بسیاری از شهروندان تهرانی است بر همین اساس ساماندهی آنها در اولویت برنامه‌های اجرایی امسال قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی بیش از ۱۲ بوستان در پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۲ منطقه یک قرار دارد و اقدامات لازم در خصوص بهسازی فضا، نصب برج نوری، تعمیر و بازسازی آبنماها، بهسازی سیستم روشنایی، تجهیز و ایمن سازی، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و احداث زمین چمن در آنها تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شاخص اجرا شده در بوستان‌ها خاطرنشان کرد: فاز دوم احداث زمین چمن بوستان نفس، بهسازی و تجهیز بوستان های روح الله، شطرنج، صبا، ۲۲ بهمن، بهسازی سیستم روشنایی بوستان خانواده در شهرک شهید محلاتی جنب مقبره الشهدا، تعمیر و بازسازی آبنما و وسایل بازی بوستان احمدیه پروژه‌های در حال اجرا در منطقه است.

صباغ احداث دیوار صخره‌نوردی در بوستان ساحلی دارآباد را از دیگر پروژه‌های اجرایی دانست و گفت: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 44484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =