عملیات عمرانی احداث سه مخزن آب شرب اضطراری آغاز شد

شهردار منطقه ۴ از آغاز فعالیت عمرانی احداث مخازن آب شرب اضطراری همزمان با هفته پدافند غیرعامل در این منطقه خبر داد و گفت: این مخازن در شرایط اضطراری به منظور تامین آب آشامیدنی سالم برای استفاده شهروندان احداث می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: همزمان با نکوداشت این هفته با همکاری شرکت آب و فاضلاب مناطق یک و دو عملیات عمرانی احداث مخازن آب شرب صد متر مکعبی اضطراری جهت استفاده شهروندان در مواقع بحرانی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه بیش از این ۱۸ مخزن در محلات منطقه به بهره برداری رسیده بودند، افزود: با احداث این سه مخزن در محلات مجیدیه، نارمک و حکیمیه جمعا،  ۲۱ مخزن در منطقه ۴ در مواقع لزوم آماده خدمت رسانی به شهروندان می شوند.

وی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل  در روزهای ۳ تا ۱۰ آبان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها در راستای ایمنی و افزایش اطلاعات شهروندان با برگزاری برنامه هایی  نظیر کارگاه های آموزشی در محلات و مدارس، برپایی نمایشگاه، برگزاری مانور دورمیزی پدافند غیر عامل بمباران هوایی در دبیرستان شهید نورعلی  و تجلیل از خانواده شهدا در حال برپایی است.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 44527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =